Facultate și Job: Organizare

22:04



Hey there pretty girls!

Poate că (nu) v-ați întrebat de ce postez atât de greu în ultimul timp sau de ce postările mele stau în așteptare pe laptopul meu. Ei bine trebuie să spun că lucrurile nu sunt tocmai liniștite, ba chiar e o perioadă destul de agitată pentru mine, pentru că, a început facultatea, am job și nici viața personală nu a fost tocmai minunată în ultimul timp. Dar! Pentru voi am acum câteva idei despre cum să vă ușurați puțin viața în cazul în care e la fel de aglomerată cum e a mea în ultimul timp.

Primul lucru e faptul că trebuie să ne organizăm, și când ai de mers la facultate și la job, ei bine nu prea poți neglija niciuna dintre ele, ci trebuie să vezi cum să le îmbini ca lucrurile să fie ok pentru amandouă. Cel mai bun sfat pentru asta e să vă puneți în ordine orele de la facultate, să vedeți care în ce zile sunt și pe care aveți voie să le shiftați pe ici pe acolo ca să vă mai eliberați orarul. Pentru asta vă pot recomanda și eu o aplicație pe care o folosesc de vreo 2 ani, deși când am început să o folosesc recunosc că îmi era utilă doar ca să am un orar frumos colorat pe ecran, acum însă pentru mine e esențială pentră că știu când am ore, unde, îmi văd bine pauzele și știu când să îmi includ orele de muncă pe zi. Aplicația se numește TimeSpread și vă puteți crea orare de tot felul pe care apoi le puteți pune ca widget pe ecranul telefonului.

În al doilea rând, e bine să vă stabiliți prioritățile și să nu cumva să neglijați ceva important. De asemenea la serviciu organizați-vă treaba în așa fel încât să o terminați cât mai repede și pe nivele de prioritate.

Ce mă mai ajută pe mine? Sticky notes, clar! Cele de la calculator mă refer. Am mereu cate una pe fiecare desktop pe care am treabă ca să rețin lucrurile importante sau pașii pentru anumite acțiuni. Un caiet. Da, un caiet și niște separatoare, bun pentru facultate, bun și pentru serviciu. De multe ori ești mai organizat dacă îți notez ce ai de făcut pe o foaie, sub forma unui tabel sau a unei liste și astfel poți să vezi dacă ai terminat sau nu treaba pe ziua respectivă mult mai repede, decât dacă stai să te gândești dacă mai aveai ceva de făcut.

Alte lucrușoare drăguțe pentru organizare sunt fie aplicațiile de tip planner sau chiar o agendă pe care să o porți la tine, markere simpatice și multă răbdare.

E clar că nu e ușor să te descurci cu amandouă, mie momentan nu prea îmi place dezorganizarea de care dau dovadă cei de la facultate, eu trebuie să știu când am ore, câte ore ca să mă pot organiza eu cu treburile mele.

Iar de asemenea, pentru cele care, ca mine, o duc mai rău puțin și cu moralul, ei bine, o cană de ceai, un film bun și o baie fierbinte. Apoi gândește-te la câte lucruri minunate sunt pe lângă tine și lasă tristețea să plece...Vă invit să citiți puțin despre fericire, aici, pe blogul meu personal.

Poate vă ajută câte ceva din ceea ce v-am spus eu mai sus, și sunt curioasă cum a început școala/ facultatea pentru voi, sau cum vă mențineți organizate la job.

Vă pup,

Andreea 

You Might Also Like

10 comments

  1. Ce organizata esti :) Tipic feminin as putea spune. E bn k t descurci si cu job si cu facultatea. You will soon become so called self made man. Or woman :) cheers :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi^_^ thanks!
      Deci trebuie să renunț la bună fetelor de acum? :))

      Delete
  2. O sa ai f multi cititori baieti. O sa fii surprinsa.

    ReplyDelete
  3. Și eu odată cu începerea facultații vreau să mă angajez :). Foarte utilă postarea!
    Kisses!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca e utila si mai am in plan o postare care are legatura cu cele doua, jobul si facultatea :)
      Pupici :*

      Delete
  4. N-am reușit mai niciodată să mă organizez dacă folosesc o agendă obișnuită. Parcă tot pe telefon îmi e mai ușor. Tech-zombie ce sunt :))

    Pupici și spor la jonglat cu facultatea - job-ul - viața personală

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adevărul e că și eu sunt mai mult cu telefonul, dar dacă am de făcut ceva pe termen lung pelez la un caiet drăguț/agendă/something în care să le notez ca să le văd să nu cumva să uit.
      Mersi!
      Te pup :*

      Delete
  5. Foarte utile sfaturile tale, o sa imi caut si eu aplicatia :* pupici si succes in tot ceea ce faci

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pentru mine e genială aplicația și mi-e foarte utilă pentru că e la îndemână fiind pe ecranul telefonului meu.
      Mă bucur că le-ai considerat utile :)
      Pupici! :*

      Delete

Leave me your thoughts

A New Way Of Shopping

Pick'n'Dazzle

Popular Posts